Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 32
Pokaż wszystkie komentarzeI co tydzien wymagałby remontu. Silniki Wankla sie nie przyjely bo mają super osiagi, ale nie są zdolne do pracy w relanym swiecie gdzie licza sie takie rzeczy jak niezawodnosc, trwalosc, niskie spalanie, i takie tam ;)
Odpowiedztak poniekąd masz racje ale spójrz na mazde rx8 o której pisałem silnik ten był siilnikiem roku w któryms roku za to ze mazdze udało sie zniwelowac dośc znacznie te mankamenty silnika wankla gdyby wypuscic na rynek skuter w tej technologi mysle ze jak na warunk eksploatacyjne jednosladów niebyłoby zle pozatym nawet gdybym musiał dolewac litr oleju co 1000 km przejechanych i musał robc remont kapitalny co 25 tys km to po tym co uslyszalem od znajomego ktory sie na wanklach zna bardzo dobrze koszty remontu byłyby niewysokie a wrażena z jazdy 80 konnym skuterem o masie 170 kg- bezcenne .
Odpowiedztaki skuterek 80 hp 170 kg full bak do 180 km/h przyspieszałby jak bmw m5 f10 z vmaxem 210 -220 km/h 16 calowymi kołami zntegrowanym hamulcem rpzód tył zajepista ergonomia i dobra aerodynamika by zamiótł rynek skuterów na czas dopoki konkurencja by niestworzyła konkurencyjnej maszyny jak jakas firma szuka projektanta generalnego do takie skutera to sie polecam k.fa co ja pisze własnie sprzedałem koncepcje za free a łatahel i tak by mnie nikt nieprzyjał ;)
Odpowiedz